Hibabejelentő Lap

Tisztelt Ügyfelünk!

Amennyiben személyesen nem tudja a javításra váró készülékét szervizünkben leadni, úgy lehetőség van arra, hogy a hibás készüléket futárszolgálattal vagy postai úton juttassa el címünkre.

A szervizünktől postai úton megrendelt javításhoz legyen szíves a megrendelő nyomtatványt pontosan kitölteni és a címünkre feladott készülék mellé szíveskedjen mellékelni.

Fontos megjegyzés: Címünkre díjtérítés nélkül feladott (utánvétes) csomagot nem tudunk átvenni.

Hibabejelentő lap letöltés

A beérkezett csomag tartalmát átvétel előtt nem tudjuk ellenőrizni, annak tartalmáért felelősséget nem vállalunk. Ha a kitöltött megrendelőlap és a csomag tartalma különbözne, akkor a megrendelő lap szerinti elérhetőségen tájékoztatjuk Önt.

A készülék szervizünkbe juttatásának és visszaszállításának díja a megrendelő költsége.

A bevizsgálás és az árajánlat:

Ha a meghibásodás jellege indokolja, akkor az árajánlatot műszeres bevizsgálás előzi meg. Ehhez munkaerőre és felszerelésre van szükség ezért díjköteles és csak akkor kell kifizetni, ha eláll a további javítástól. Ennek díját az aktuális árlistánkban találja. A bevizsgálás eredményéről, a javítási árajánlatról a megrendelő lapon megadott elérhetőségen értesítjük. Előfordulhat, hogy a javításra leadott készülék többféle vagy rejtett hibát is tartalmaz, ezekre a hibákra csak a javítás során derülhet fény. Ilyen esetben, ha a javítási végár eltér a kiajánlottól akkor szervizünk módosító árajánlatot küld Önnek.

A javítási előleg és javítás:

A leadott készüléken a javítási árajánlat elfogadása után megkezdjük a javítást. Ha a javítás várható díja több mint a készülék aktuális értékének 50%-a akkor szervizünk javítási előleget kérhet. Ha a javításhoz olyan alkatrészre van szükség, amelyet a gyártótól vagy más beszállítótól kell berendelnünk, akkor annak beérkezési idejével a javítási idő meghosszabbodik. A javítás elkészültéről a megadott elérhetőségen tájékoztatást adunk és gondoskodunk a megjavított készülék visszajuttatásáról.

Költségek:

A javítási díj, a javításra kiadott legutolsó árajánlat szerinti. A javítási díjat vagy utánvéttel vagy előre utalással, esetleg személyes átvételkor készpénzben lehet kifizetni. A várható fizetési módot kérjük a megrendelő lapon szíveskedjen feltüntetni.

Jótállás:

Az általunk elvégzett javításra 3 hónap, a beépített alkatrészekre a beszállító által vállalt jótállási idő vonatkozik, mely eltérhet a szervizünk által biztosított időtől. Erről minden esetben külön tájékoztatást adunk.

Tárolás:

A javítás elkészültéről telefonon vagy email-ben értesítjük a Megrendelőt. Amennyiben a nálunk hagyott, elkészült készülékét 30 napon belül nem szállítja el (vagy nyilatkozik a termék postai úton való visszajuttatásáról), úgy a szerviz, tárolási díjat számít fel, melynek mértéke napi 300 ft+áfa. A kiértesítést követő 60 nap után a nálunk hagyott termék tulajdonjogáról a Megrendelő véglegesen lemond, a készüléket elbontjuk, veszélyes hulladékként kezeljük. Amennyiben a Megrendelő a készülék javítását nem kéri, vagy annak javíttatásáról nem nyilatkozik, az árajánlat megtételének időpontjától számítódik a 30 napos díjtalan tárolás.

Szervizünk címe, ahová a meghibásodott készüléket kell eljuttatni

NAS SZERVIZ

Network Media Hungary Kft.

2030 Érd

Páva utca 19/a

Elérhetőségeink

Mobil: +36-20-20-55-149

Email: info@nas-szerviz.hu